Sen sist.

Det har hänt så himla mycket sen sist, 2010 var verkligen ett händelserikt år men samtidigt inte.

Jag gick arbetslös från mars och tänkte att jag skulle ta det hela som det kommer, njuta av sommaren och tiden tillsammans med familjen. Men kunde inte koppla av på det sätt jag hade hoppats på. Bara efter någon månad som arbetslös började jag få panikattacker och ångest, hade inte en aning om vart allt detta kom ifrån och kunde inte alls förstå. Blev allt mer deprimerad och trodde på allvar att jag skulle bli helt galen. Men har man gett tusan på något så når man sitt mål till sist. NU, efter mycket om och men har vi äntligen kommit fram till vad felet var. Och det är skönt att ha fått en riktigt anledning till varför jag mådde som jag gjorde.

I oktober fick jag äntligen jobb! Kom helt oväntat, ett jobb som jag länge hade velat ha men trodde att jag inte kunde få. 3 månader efter att jag hade sökt jobb på Försäkringskassan som handläggare, så ringde dom!! Och nu är man där, allmänt nöjd med livet! Har äntligen fått komma tillbaka till en normal vardag igen. Trivs som fisken i vattnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0