För kort....

Helgen är på tok för kort, så mycket man vill hinna med men har knappt tid till hälften.

Denna helgen har gått i en hejdundrande fart! Med mycket som var inplanerat. Fredagskvällen ägnade vi på Holjebadet, bara vi i vår lilla familj. Supermysigt och Melvin uppskattade verkligen det! Tyvärr är vi dåliga på att ta oss tid för sånt, vilket det verkligen måste bli ändring på!
Efteråt beställde vi pizza och jag syndade. Men gott var det! :)

I lördags åkte jag till stan för att leta efter löpskor, hitta int ett skit i denna stan! Så jag har fortfarande inga bra skor att springa i! Nu har jag beställt ett par, för det finns inte tid att åka iväg någon längre bit.

Resten av lördagen spenderade vi med nära och kära, där bröllopsdag och födelsedag var inkluderade.


Idag var jag och Melle inne hos våra kära grannar, på klädparty. Mycket lek förr barnen och dessutom ett par snygga plagg till lilleman.

Hade tänkt åka och träna nu på kvällen, men jag har så sjukt ont i benen efter att jag sprang igår. Känner att jag måste vänta på skorna jag beställde och hoppas på att dom passar. Imorgon får jag köra annan träning helt enkelt.

Tillbaka till jobbet imorgon, känns bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0