Friday, I´m inlove.

Så var det fredag igen. Var tar tiden vägen?! Fast att jag går hemma om dagarna, så tycker jag bara att tiden rinner iväg. Skönt är kanske det, eftersom det innebär att våren snart är här. Den är på väg mina vänner, den behöver bara lite hjälp på traven.
Igår var Peter & Frida här med den lilla nykomlingen, Ville. Guuuud va liten han, såg ut som en liten docka. Kan inte för mitt liv komma ihåg att Melvin har varit så liten, varför är det så svårt att komma ihåg det? Mysigt att ha en sån liten krabat i sin famn igen, bebisar är så fina. Fast å andra sidan är jag rätt nöjd med den "bebisen" jag har :)
Har precis bakat kladdkaka, med vit choklad. Ska bli spännande att se hur det smakar. Med varma hallon. Väntar bara på att Robert ska komma hem från träningen så att vi kan påbörja vårt fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0