Räkningar..

Då var räkningarna betalade, alltid lika kul! :( Speciellt nu när man ska vänta på att akassan ska sättas igång, har inte en aning om när jag får pengar nästa gång.
Har precis lämnat min lille pojk på dagis, jag ska äta frukost sen åka iväg och träna. Duktig ska jag vara. Har massa viktiga saker som ska fixas idag med, har skjutit på det men nu måste jag verkligen ta tag i det. Ska bland annat in till gamla jobbet. Ringa till den "nya" jobbet, som även det är gammalt nu. Krångligt med massa papper och skit. Varför ska folk göra det svårare än vad det egentligen är? Blir arg! Ska ge er ett tips... Ha aldrig med call4u att göra! Det slutar aldrig bra! Har inte ens fått min lön idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0