Längtar till våren..

Har precis  varit och hämtat lilleman på dagis, han älskar verkligen att vara där. Vill inte alls åka hem när jag kommer, vet inte hur jag ska tolka det? :)
Jag har inte gjort någon nytta alls idag, skulle skicka iväg några jobbansökningar men tiden har bara runnit iväg. Suttit i telefon med a-kassan och försäkringskassan, alltid lika trevligt att ha kontakt med dom :/

Solen har varit framme idag i alla fall och då längtar vi lite extra tills våren kommer. Speciellt när mina underbara jeansshorts från HM kom på posten idag också. Dom var klockrena och dom kommer användas flitigt i sommar!


Nu spelar Melvin wii, är helt inne i spelet. Så jag tänkte jag skulle passa på att börja med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0