Vilken sommarvärme.

Idag är det verkligen en underbar fredag, en glad liten pojk, solen steker och älsklingen skickade nyss och sa att han kommer hem tidigare. Ikväll blir det till att tända grillen. Jag har längtat hela veckan efter det!

Jag & Melvin är precis hemkomna efter en liten promenad, vi stannade till på lekplatsen så lilleman fick gunga. Han älskar verkligen det, skrattar sig igenom det. Han blev trött av det med, så nu sover han gott i sin vagn. Jag ska ut och hänga upp tvätten ute, sen funderar jag faktiskt på att klippa gräset, iaf på baksidan. Det växer ju så snabbt, och jag har faktiskt inte hjärta till att be Robert för han har så mycket annat han vill hinna med. Och jag tror Robert kommer bli glad när han kommer hem och se gräsmattan fin igen. Så det kommer se roligt ut, gräsklipparen kommer dragandes på lilla mig. För så är det faktiskt, jag kan ju knappt hantera den stora maskinen :)

Imorgon är det jobb igen, ska bli så härligt. Älskar verkligen mitt jobb! Och vad gör det då att det är lördag? 

Nu, ut i solen och steka.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Nästa helg är det du & jag som drar ut och röjer järnet :D Hot Mamas :D Tack för att du finns.

2009-05-15 @ 20:00:23
Postat av: Frida

Jo vi ska ju vara där klockan tre.. Hinner du tror du? Jag tycker att du ska ringa till me and i & prata med dom, för den ska ju verkligen INTE blekas så snabbt tycker jag inte... Kraam

2009-05-17 @ 18:13:15
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0