Vilken mysdag...

Nu har det regnat nästan konstant i tre dagar, men jag tycker ändå att det är rätt skönt. Man kan gå inne hela dagarna i myskläder, tända ljus och bara finnas. Inga krav på att man måste hinna ut. Fast när man är inne ser man hur mycket det behövs städas. 

Jag och lilleman låg kvar i sängen en hel timme i morse och myste. Så härligt det är när han är på myshumör, han med. Annars ska han bara busa, men han offrade sig idag. 


Helgen som var, var helt underbar! Klassfest stod på schemat och fast att de flesta inte setts på närmare 2 år, kändes det som om det vore igår. Konstigt att det kan vara så. Det var härligt att träffas igen! Och jag mådde faktiskt bra dagen efter med :)

I måndags sålde vi vår vagn, och sen var det dags för en ny. Sandra, min äldsta vän, kom på besök. Vi har inte heller setts på evigheter, lite tråkigt att det blev så eftersom vi varit bästa vänner sen vi var små. Men på något sätt gled man ifrån varann när skolan tog slut. Det kändes så skönt att bara sitta och prata så som man gjorde förr. Hon och Melvin klickade också, vilket kändes kanon. Sandra följde med mig & Melvin till Karlskrona, där vi hämtade vår vagn. Jag älskar verkligen den! Emmaljunga Nitro i svart läder. Efteråt tog vi en liten shoppingtur på staden. 

Igår var det dags för mammaträff, alltid lika mysigt. Tiden går så snabbt när man träffas bara... Man skulle behövt några timmar till så man hinner prata om allt man vill. 

Idag blir det bara mys på schemat. Okej, lite städning med känner jag nog. Det behövs tyvärr när man har 2 galna katter som skitar när. (vi skyller på dom) Köpa lite nya blommor med, så man blir glad i detta höstvädret.

Kommentarer
Postat av: Frida

Absolutly :D Idag SKA jag fixa den till dig :D

Kanoners, vi kan höras av på lördag & bestämma tid :)

2009-05-06 @ 13:11:07
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Va söt du är gumman! Måste verkligen ses snart igen, så mysigt vi hade de i måndags :) krama om sötaste ungen från mig ;)

2009-05-06 @ 23:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0