Hockey all night long.

Okej, hockey är väl kanske inget jag gillar. Men tyvärr gör mannen i huset det. Och han förtjänar en hel kväll med hockey i soffan. Han klagar aldrig när jag följer mina serier, så varför ska jag göra det nu? Istället serverar jag oss varm chocklad, te och marshmallows. Det gillar han! Han förtjänar att bli uppvaktad på alla sätt. Han ville ha middag till hockeyn började och det fick han. För jag är så glad att jag har fått honom. En lam kärleksförklaring pga hockeyn?! :)

Idag blev det en tur på staden med Anna och hennes lille Alexander. Riktigt mysigt, trots vädret. Jag hittade även en jeansjacka jag föll för, som jag har letat. Vad hade man gjort utan VeroModa? Tyvärr fanns inte min storlek men det fixar dom tills på måndag. Till det behöver jag ett par gladiatorsandaler men har inte alls hittat några jag vill ha, förutom dom på HM. Dom skulle levereras vecka 23, så det hoppar jag! Några tips på vart man kan köpa fina till ett rimligt pris?

Robert fick besked om sin semester idag, den gick inte igenom. Dom hade ringt och bråkat med Robert om det och eftersom att jag förmodligen jobbar då, bad Robert chefen att komma hem till oss och vara barnvakt. Det gick gubben inte med på, konstigt?! Blir lite lätt förbannad, Robert som har ställt upp så mycket för dom. Han har även ansökt om pappaledigt från och med v 27, men eftersom hans anmälan kom in en dag försent fick han inte gå förrän tisdagen. Det är ju skrattretande. Vill dom bara visa att dom har makten eller vad är det frågan om? 

Pappa och Melvin busar, detta blev resultatet av pappas tomma godispåse.
Godisprinsen.





Kommentarer
Postat av: jenna

Gud vad söt han är =) vad ska du göra första veckan i juni? vi kanske kna ses o ta en fika då =) kram

2009-05-07 @ 22:39:33
URL: http://magnesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0