Fullt upp fast ändå inte.

Är seg idag, har liksom ingen ork i kroppen. Vill göra en massa men ändå inte. Hinner inte med allt jag vill fast att inget är inplanerat. Har en fruktansvärd huvudvärk, som har hållt i sen igår eftermiddag. Vad kan det bero på? 

Jag ska städa upp lite här, sen plocka in lite syréner och plocka in sommaren. Syrénerna som kanske inte finns kvar nästa år. Vi ska gräva upp hela baksidan och då kanske dom åker bort med, men jag tjatar på Robert om att få behålla dom.  Vi får se om han är snäll. 

Nu ska min pojk ha något att äta, sen ska vi gå en runda och njuta av vädret. Bara finnas till, han & jag. Utan krav. Jag älskar dig min lille skitunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0