Fredag, jag har längtat.

Denna veckan har visserligen gått snabbt, kan det bero på att jag var så nöjd med mitt vagnköp? Men jag har varit så trött och Melvin pigg. Varför ska det alltid vara så? Jag har verkligen velat sova ut denna veckan men det har inte blivit så någon dag. Jag är så bortskämd med det annars. Men ju äldre Melvin blir, desto piggare är han på morgonen. Det är ju inte som innan direkt, när han sov till 11 varje morgon.  Bortskämd ja.....

Det blev en tur i staden idag med, där träffade vi Sandra och vi tog en promenad i butikerna. Hittade inga gladiatorsandaler jag ville ha, så jag klickar hem ett par från Nelly, med mycket rimligt pris. Sen får vi se hur dom passar mig i smaken när de kommer.

Kvällen bjuder på middag hos syster med man. Det var längsen så det ska verkligen bli trevligt! Och förhoppningsvis är det väder för att tända grillen. 

Robert åker lite tidigare från jobbet idag. Väldigt skönt tycker jag. Som jag har saknat honom idag....!!

Imorgon ska vi hämta våra fönster, (ÄNTLIGEN!) Och det var även tänkt att Robert skulle börja sätta upp dom. Men så ringde pappa och frågade om han fick låna Robert imorgon. Det var tydligen kris på jobbet och då kan man ju tyvärr inte säga nej, hur gärna jag än hade velat. Vill ju ta bort mitt tattarfönster från vårt tattarhus :) Och upp med våra fina markiser. Min kära granne glänser med sina och nu vill jag med glänsa :)

Idag ska jag göra igen mat till Melvin, testa mig lite fram. Eftersom att han har fått för sig att han inte ska äta maten på burk. Och ungen måste ju äta mer än gröt och välling. Vad ska man göra med dessa barn?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, glänser är ju överdrivet med detta huset, men men, jag förstår att du vill vli av med det söndriga huset. Men man måste ju ställa upp när familjen kallar. Ha en skön helg, så syns vi i rabatterna :)

2009-05-08 @ 16:42:58
URL: http://minaminis.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Tack söta du för din fina kommentar, om någon så är det du som förstår mig :)

2009-05-11 @ 21:41:01
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0