Bara massa fika.

Började dagen med att städa idag, pga det tråkiga vädret. Vad ska man annars göra sånna här dagar? Kände mig iaf duktig. Sandra skickade iväg ett sms och frågade om hon skulle komma bort med fika, och det tackar jag aldrig nej till som de flesta vet :) Riktigt goda bakelser från Ninas blev det, massor av prat och sen lek med Melvin. Härliga Sandra, varför gled vi isär innan?  Va mycket roligt man har missat.


Melvin är ute och promenerar glatt med Sandra.

Visar upp sina nya Foppatofflor.


Ikväll har det bara varit en slapparkväll, har varit så fruktansvärt trött. Robert däremot har varit duktig och satt de sista listerna på våra NYA fönster, vilket blev skitbra! Han har även tagit bort de gamla, fula markiserna för imorgon så kommer förmodligen de nya upp. Om han orkar vill säga....  Och för att han varit så duktig ikväll bakade jag en rabarber/jordgubbs paj till honom.... Vi har så mycket rabarber i trädgården så jag vet inte vart jag ska göra av allt. Men härligt att bara kunna gå ut i trädgården och plocka in.


Kvällsmys, med paj & en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0