Vad är det frågan om?

Men vad är det frågan om? I morse var det jättehärligt väder, solen skin och man mådde bra. Nu snöar det hela tiden med jämna mellanrum och man blir trött och hängig. Det ska INTE snöa i mars, så enkelt är det. Och nu blev det en sån dag där man bara satt inne. Det orkar jag inte med, jag skulle ju ta mig upp till Konsum och handla lite. Nej, jag skickar bud med Robert efter jobbet istället.

Melvin ligger och klinkar på pappas gitarr samtidigt som han testar hur högt han kan prata. Jag  tror att han kommer bli lite musikalisk av sig ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har som vanligt inga pengar på min mobil... :( Haha men tyvärr så har inte kläderna kommit, jag hoppas på imorgon för då har det gått 5 dagar :) Wihooo! Kraam

2009-03-11 @ 16:11:26
Postat av: Frida

Jag har som vanligt inga pengar på min mobil... :( Haha men tyvärr så har inte kläderna kommit, jag hoppas på imorgon för då har det gått 5 dagar :) Wihooo! Kraam

2009-03-11 @ 16:11:48
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0