Underbara helg.

Dålig med uppdatering i helgen jag vet, och jag ber om ursäkt. Har varken haft tid eller lust till att sitta vid datorn, har bara velat vara med min familj <3

I fredags blev det mys och middag med pappa & Lindi, vi är alltid där på middag så nu tänkte vi att det kanske var vår tur att bjuda. Och det uppskattades verkligen!

På lördagen steg jag upp och gjorde en mysig frukost till mig och Robert. Han fick ligga kvar lite, det förtjänade han verkligen. Han har avlastat mig så mycket på helgerna så jag har fått sova ut, sen Melvin föddes. Och det är ju inte mer än rätt att han med ska få avlastning. Efter en god frukost hade Robert föreslagit att vi skulle in till stan en sväng, där blev det lite shopping (som vanligt) och mys med familjen. Va det är skönt med sådana dagar, att bara få vara utan några krav och "måsten".
 
Kvällen bjöd på middag hos svärföräldrarna med resten av släkten och det var lika trevligt som vanligt. Alla ville gosa med Melvin och det är härligt att få lite barnvakter för en stund! :)  Han var go och glad hela kvällen och ville inte alls sova. Det fanns ju för mycket att göra, och vad gör det att han är uppe lite längre när han sen sover hela natten.

          


Idag har varit en lugn hemmadag, jag har gått och plockat i huset och Robert har försöka fixa bilen, som tyvärr misslyckades. Så det får bli ett besök på verkstaden igen för min stackars bil. Sen får vi hålla tummarna på att den går igenom besiktningen denna gången! Vi gick en sväng med vagnen och fick lite frisk luft. Vid sextiden var det så fint väder så vi gick ut i trädgården och lekte lite med Melvin. Vincent (kungen i huset, katten) hängde naturligtvis på! Melvin tycker att det är så kul att vara ute och gå, och eftersom han fick sina första par skor igår var vi ju tvungna att testa dom ute också. Han älskar verkligen det och jag tror faktiskt att han kan gå själv inom de närmsta två månaderna. Det var helt underbart ute, fåglarna kvittrade och det var inte ens kallt. Det luktade och kändes precis som en sommarkväll.





                        


Blev så sugen på laxfilé idag och gjorde en underbart god rätt, Robert sa att det var topp 5 på det godaste han någonsin ätit. Så jag tackar och bugar :)




Nej, nu kallar soffan på mig.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej :) Ja men visst är det underbart, har inte alls saknat dom eller så ;)

Och vet du vad? Me & I kläderna kommer förhoppningsvis imorgon :) Wihooo, jag ringde till säljaren och hon sa att dom var på väg, Bra va?

Det är storlek 19 i dom, men rätt så små, Oliver fick ner foten me det var oxå precis, men jag kan ta med mig dom när jag lämnar me and i kläderna så får han prova :) Kram

2009-03-15 @ 21:24:06
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/
Postat av: Josefine

så söt han är, gillar den jackan du ha på honom som e ifrån lindex :-)

2009-03-16 @ 07:33:34
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0