Underbara dag.

Idag är jag på topp!! :) Vädret är ju helt kanon, snälla säg att det kommer att hålla i sig. Förstår ni att vädret kan avgöra så mycket om hur man mår?!

Är precis hemkommen från föräldragruppen, det var sista gången. Lite sorgligt, men jag hoppas att vi kommer träffas ändå. Och det gör vi säkert. Vi avnjöt sista träffen med kaffe och kakor, det är aldrig fel. Men stackars Melvin kräkte i kaskader när jag gav honom gröt, tror att det gick för snabbt. Jag hoppas verkligen inte att det är influensa och att vi inte smittat några, det är jag mest orolig för. Men nu är han pigg igen, så det var nog bara mamma som skulle skyffla in maten för snabbt :) 

Nu ligger han ute i sin vagn och sover, i det fina vädret. Jag ska få i mig lite mat och sen ska jag köra in till jysk och se om dom ha de fina gummikorgarna inne. jag vill ha två, en till veden här inne och en till att plantera blommor i när det blir lite varmare ute. Det längtar jag efter, att få plantera penséer och violer.. DET är riktig vår det!






Kommentarer
Postat av: Frida

Hans fötter är för tjocka ;) Haha, han kommer inte ner med foten ända fram: Kraam

2009-03-13 @ 12:33:31
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tipsar dig som redan är med o tävlar hos mig att Tant dratt igång ännu en tävling:



15.html" rel="nofollow">http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart15.html



Kika gärna in =)

2009-03-15 @ 17:52:00
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0