Tack!

Vill bara säga tack till er som hjälpt mig att lära mig att länka. Jag förstod lite men efter ett tag fick Robert rycka in. Det var nämligen så att  webbläsaren jag använde blockerade det fönster som kom upp man skulle länka i... Kanska var därför jag inte fattade riktigt? ;) Känner mig så smart!

Nu har svärföräldrarna och Roberts lillebror "Räkan" varit här, på lite fika. Jag bakade kärleksmums, fast med vanilj. Det är såå mycket godare än vanilj. Melvin sover och Robert sitter framför brasan och klinkar på sin gitarrEn rätt mysig söndag trots allt. Jag har tänt upp huset med ljus, det är ett måste när det regnar så mycket ute.

Nu måste jag komma på något att laga till middag, varför är det alltid sååå tråkigt?! Usch....

Kommentarer
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Självklart! :)

2009-03-08 @ 16:14:33
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0