Söndag...

Denna alltid lika tråkiga söndag... När man vet att det är sista dagen på helgen och Robert ska jobba dagen efter. Hade gärna velat att vi skulle varit hemma båda två, men det går ju inte. Ska bli skönt när sommaren kommer och det är semestertider. 

Idag kanske svärföräldrarna kommer, det var längesen nu. Så jag tänkte bjuda hit dom. Dom vill helst inte att det ska gå en vecka mellan att vi träfafs för deras Melvin-sug blir för stort :) Och det förstår man ju ;)

Robert ligger ute och pillar med bilarna och Melvin sover ute i sin vagn. Och här sitter jag, onyttiga jag .... Jag är rätt seg idag, var så jobbigt att stiga upp från sängen idag, fast att jag fick sova till nio. I natt har jag sovit så skönt, hur kommer det sig att man sover mycket bättre när sängen är nybäddad? Det är fantastiskt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0