Solen lyser.

Solen skiner fortfarande, det är tredje dagen i rad och då måste det ju nästan vara vår nu? Eller?

Var uppe tidigt idag, vi skulle haft frukostträff med de andra mammorna från föräldragruppen idag  men så blev det inte. Mamman som vi skulle vara hos misstänkte att hennes lilla hade fått vattkoppor. Stackars liten. Det är ju inte nådigt. Tycker att alla är sjuka just nu, vart man än vänder sig.

Här hemma är det liv hela tiden, jag misstänker att det är Melvins tänder som spökar. För han bara skriker och skriker, han slutar inte vad jag än gör. Jag har gett honom alvedon, men det verkar inte hjälpa. Jag känner mig så hjälplös när det är såhär, jag vill ju kunna hjälpa honom. Har lagt honom i sängen i hopp om att han ska somna efter ett tag. Men det verkar inte heller hjälpa. Snorar gör han med, min lille pojk. Sånna här dagar önskar jag att Robert var hemma också, för att få lite avlastning.  Det kanske låter själviskt men man rå ju inte för sina tankar?! Oj... Nu tystnade han. Hoppas att han sover en stund nu  och mår bättre sen.  Sen när han vaknar tänkte jag att vi skulle gå en runda, i det fina vädret.

Ska köra in till elkedjan sen med, kika runt lite. Vi måste verkligen ha en lampa över soffbordet, det är så mörkt där nu. Ska även kolla på lite yttebelysning som vi ska ha vid vår infart sen. Hoppas att det inte tar för lång tid att fixa detta nu bara. Fast det är klart, vår infart har sett hemsk ut sen vi flyttade in så en månad eller två kan jag väl leva med :)

Imorgon ska jag in till torget och köpa penséer, om det är fint väder. Jag skulle egentligen väntat till början av april, men det kliar så mycket i händerna. Och då gör väl inte en vecka något? Vill slänga bort den där fula ljungen nu.

Ha en härlig dag, mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Lisa

å jag vill också ut, jag vill också köpa penséer på torget....nej då jag e inte bitter :)

blev faktiskt glad att föräldragruppen blev inställd idag, så slapp jag missa det. inte glad över att hennes lilla flicka va sjuk såklart...men jag, du förstår.

2009-03-19 @ 11:03:23
URL: http://minaminis.bloggagratis.se
Postat av: Josefine

Lika bra att passa på att handla på torget nu för sen när du börja jobba är du bannlyst därifrån ;-)

2009-03-19 @ 11:14:52
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0