Snygga men...?



Jag har ju fastnat för både fodralklänningen och jumpsuiten och skulle gärna vilja ha båda två till sommaren. Men frågan är när och hur ska jag använda dom? När jag går här hemma på Bygatan? Ha ha... För face it, jag har inget direkt glamoröst liv, där jag går i höga klackar och spacklad till tusen på stan eller går på fester var och varannan dag. och en fråga till... Hur smickrande skulle dom egentligen vara på min så kallade "mammakropp"?! Men dom är ju såå fina... Vad tycker ni? När kan man ha dom? Och hur faller dom er i smaken? 

Kommentarer
Postat av: Lisa

jumpsuiten var så snygg, var är den ifrån? den tror jag inte är så oanvändbar. den kan man ha till vardags till våren, sommaren. fodralklänningen däremot, nej ingen hit.

2009-03-06 @ 08:35:07
URL: http://minaminis.bloggagratis.se
Postat av: Josefine

Fodralklänningen va ej min smak men jumpsuiten va skitfin, hade aldrig passat mig men den kan man ju närsom tycker jag.

2009-03-06 @ 10:53:13
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0