Robert kom hem.

I morse åkte Robert till jobbet som vanligt, men när jag och Melvin sitter och äter frukost stiger han in genom dörren. Min första fråga är : "Har du spytt?" haha... Men nej, han mår illa men har inte kräkt. Och han har feber. Så vi får väl se hur det uteckla sig. Usch, jag gillar ju inte detta med att må illa. Jag håller mig på lagom avstånd och nu ligger han däckad i soffan, stackarn. Det ska vara mycket till för att han ska åka hem från jobbet. 

Melvin sover och jag ska ta på mig något vettigt, sen tar jag nog ut honom en runda i vagnen. Måste ut och få lite luft. Man blir så lat och det är lätt att man bara sitter inne annars. Man får helt enkelt ta sig i kragen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag får dom denna veckan, så du kan bara sätta in 440:- för kläderna så står jag för frakten :) Haha vad det lät Tradera aktigt nu ;) Annars om du tar ut pengar så kommer jag bort & lämnar dom så fort dom kommit :D Kraam

2009-03-09 @ 14:02:16
Postat av: Ulrika

Jätteskoj att du är med o tävlar hos mig! O nu kan jag även tipsa om att jag precis startat ännu en spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/03/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart09.html



Ha en jättebra kväll!

2009-03-09 @ 18:47:20
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0