Önskelista.






Dessa fina ballerina från Scorett står ganska högt upp på min önskelista! Ett bra pris med. Visade dom för Robert ( bara OM han skulle få för sig att köpa något fint till mig, haha) och hans svar var direkt : -" Men du har ju SÅ många skor! "
Eh jo, sant. men jag använder inte hälften av dom och kommer inte att göra heller. Vilken i-landsproblem.

 I april har Robert lovat mig en tur till Växjö och har jag tur finns dom kvar då. Frågan är bara vilka som är snyggast om mest användbara. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söker du fortfarande efter en bloggdesign? Kolla mitt senaste inlägg! =)

Kram



http://rebeccaasv.blogg.se/2009/march/soker-du-en-ny-bloggdesign.html#comment

2009-03-09 @ 21:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0