Måndag.

Åter igen måndag, och alla vet ju vad jag tycker om det.

Gick för en gångs skull upp i tid idag, myste och åt frukost med Melvin sen gick vi en snabb runda. Himla skönt. När jag kom hem gjorde jag lite övningar här hemma för nu ska magen bli fast som den var innan. Nu kan jag inte vänta ut det längre, bara hoppas på att den ska försvinna av sig själv. Nej, till sommaren ska jag gå i bikini och inte behöva känna att jag skäms för min kropp. 

Nu sitter man här med en smoothie i handen och har njutit av att lilleman sov efter promenaden. jag tycker att jag hör honom prata där ute, så nu är det dags att återgå till honom  :)

Kanske en kopp kaffe och mys med Mellepelle i soffan. Bara han & jag. Melvin & jag, min son & jag. Tänk, jag är mamma. Ibland får man stanna upp lite och tänka på livet. Jag förstår nog inte riktigt än att jag har blivit mamma. Till mitt älskade barn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0