Måndag åter igen.

Ja, och så var det måndag igen. Helgerna går för snabbt. Denna helgen har verkligen varit lugn, vi har mest varit ute i trädgården och donat, inte för att man ser någon skillnad. Men en helg utan krav och utan måsten, skönt ibland. 

Frida och Oliver kom  över på fika innan, Frida hade köpt med sig sååå goda tårtbitar från Ninas konditori. Det var mer än vad min degiga mage behövde :-D Skönt  att kunna prata av sig lite dock, det är ju alltid uppskattat. Denna veckan blir nog fullbokad. Utom på onsdag förmiddagen, då ska jag bara vara hemma med Melvin. På eftermiddagen ska jag ju som sagt jobba. På fredag är Robert ledig, då är det fiskepremiär. Då ska vi träffa grannarna och deras släkt, grilling och fiske på dagen både vid laxfisket och nere på grillplatsen vid ån nere hos oss. Säkert några öl på det och på kvällen blir det liten "fest". Grannarna är en bra bit äldre än oss, men oj så kul vi har med dom! Dom är verkligen unika och alldeles egna... Och det gillar vi! Och sen att dom räknar in oss, fast att deras släktingar är där... Det är ju inte ofta det händer. Och även dom har vi superkul med!

Nu ska jag få i mig lite lunch och när Melvin har vaknat ska vi gå en sväng till byn, har en del traderapaket jag måste skicka iväg. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0