Löning och jobb.

Fint väder idag, hade varit klockrent om snön inte hade funnits där.. Men det kommer, antar jag. 

Sov faktiskt till halv nio idag, tyckte att jag förtjänade det :) Så att man inte blir allt för trött framåt kvällen. Efter middag ska jag in till Flora Persson och jobba. Känns verkligen konstigt att jag ska jobba, jag menar... Det var över ett år den jag jobbade. Blev ju sjukskriven i februari förra året, när jag var gravid med Melvin. Men det ska faktiskt blir härligt! Mamma ska ta Melvin tills Robert kommer hem. Känsn jobbigt att lämna Melvin men jag vet ju att hon fixa det. Han har ju varit med henne själv så många ggr förr. 

Tänkte ta en promenad med Melvin innan jag börjar jobba, men medan jag tog på mig somnade han som en liten gris i sin säng. Han är verkligen trött hela tiden nu, jag tror att det är hans dumma tänder. Hoppas det i alla fall, så att man har en förklaring till trötter.

Idag är det löning med, så det är säkert en del människor ute i stan. Jag får dock inga pengar förrän den 27e, det känns lite sådär :)


Ha en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0