Lasagne.

Ikväll blev det lasagne, och lite vitt vin. Har varit sugen på det hela veckan, men det fick bli fredagsmat. Så härligt med en mysig middag tillsammans, med lite tända ljus, god mat och en glad son.

Försöker få Melvin att sova nu men han är envis, vill inte alls. Egentligen är han ju trött men det vill han inte veta av. Han är för smart för sitt eget bästa :)

 Kvällen bjuder på mys i soffan med Let's Dance och något gott (självklart) Den här gamla gravidmagen bara byggs på och jag måste snart göra något. Inte bara snacka om det, den ska bort! Och till sommaren ska jag ha en likadan mage som jag hade innan. Då skulle jag vara glad.... 

Nej, nu ska jag avra lite social med mannen min. Ha en trevlig fredagskväll kära du.

Kommentarer
Postat av: Frida :)

Vet du vad? Jag skymtar tänder nere i gommen på Oliver :) Och vet du en sak till? Han är svingrinig ;(, men såååå roligt att det kommer tänder snart :D

2009-03-06 @ 20:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0