Klent på bloggen.

Oj då, här var det verkligen dåligt med uppdatering! Jag ber verkligen om ursäkt, men jag har helt enkelt inte orkat. Har haft bättre saker för mig :) 

Är precis hemkommen från en promenad med min lilla familj, det är ju så underbart väder ute! Elva grader klockan halv åtta på kvällen, det är ju helt sjukt. Och ingen vind. Plus att ljuset gör mig så pigg. För en månad sen vid denna tiden ville man bara gå och lägga sig, men det är helt annat nu. Det är på god väg nu! :)

Imorgon ska jag jobba, så roligt! Jag ser verkligen fram emot det. Känns faktiskt lustigt att gå till jobbet och känna att man längtar, det har ju aldrig hänt innan. Haha... Melvins faster kommer och passar honom imorgon. Han har alltid jätteroligt med henne så det ska nog gå bra! Sen i påsk ska ju Robert vara pappaledig, då ska han få känna på livet som hemmafru när jag jobbar. Undra om han kommer att gilla det? :) 

Igår  kom Robert hem med den fina vedkorgen jag har kollat på länge. Tack hjärtat! <3  Jag hade skvallrat om att det avr ett kanonpris på den och denna veckan var det dessutom 25 % på den. Kan det bli bättre? Rabatt på det redan perfekta priset :)

Nu har älsklingen gjort te till mig och väntar (o)tåligt i soffan. Så det är bäst att man flytta fettet dit.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0