Ensamma Fredag.

Vilken dag, vet inte om den har varit jobbig eller vad den har varit...Den har väl varit som en vanlig dag egentligen, men jag har vetat att Robert inte kommer hem vid halv fem tiden, som vanligt. Så den har känts extra lång.  Allt känns lite extra jobbigt. Missunnar inte honom det, men det känns ju =)

Så nu har jag precis lagt Melvin, så det är tyst i huset. Han har varit väldigt gnällig hela dagen, har inte riktigt vetat vad han har velat. Så det är nog skönt för honom att sova nu. Jag har hällt upp en drink och en skål med chips och ska bara päsa för mig själv. Blir väl att man kollar på Let's Dance... Ska bli kul att se vem som vinner. Själv tror jag på Laila.


Nej, tillbaka till soffan :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Helluuu. Jupp jag va en sväng inom lindex men blev ej så mycket shoppat. Blev mest en massa prat med alla människor hehe Va osäker om det va du med så därför jag ej hälsade. Självklart kan vi ta en fika :-)

2009-03-29 @ 20:50:46
URL: http://dendarfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0