Den nya bloggen börjar med strul...

... men bara pga mig själv, jag hade visst skrivit fel inloggningsnamn, hade missat en bokstav. Tyckte det var konstigt att jag inte kunde logga in, så jag testade om jag hade tappat en bokstav i min mejladress och självklart hade jag det! Typiskt mig.

Fredag idag, jag älskar det! Nu kommer jag ha min man hemma i två dagar,  känslan att veta det är underbar. Jag är ju lite av en sällskapsgris. Vill helst ha honom hemma hela tiden :) Men det kan ju bli svårt.

Melvin har precis somnat, ett under. Och han sov hela natten, det förstår jag faktiskt inte riktigt. Han somnade vid 17-tiden igår och vaknade inte förrän 9 i morse. Han är kanske en sömntuta som sin mamma? Det tror jag, och det hade ju varit bra :)

Nu måste jag verkligen ta hand om disken, köket ser ut som ett bombnedslag. Efteråt blir det tvätten :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0