Våren har kommit för att stanna..

Hoppas jag i alla fall :) Så underbart väder det har varit den sista veckan! Vilket gör att man liksom inte har riktigt tid för att blogga... Ja, det är min ursäkt! Helgen var ju fantastisk och i fredags var det dags för årets första grillning, så gott det är med grillat kött! Resten av helgen var vi en hel del i vår underbara (?) trädgård. Det krävs mycket arbete för att den ska bli något att hurra för. På lördagskvällen var vi hos Putte & Pia för lite vin och massa prat. Härligt! När man är hos dom känns det verkligen som om att sommaren är på väg. Söndagen bestod av besök hos våra fina grannar. Robert hjälpte Kent att sätta in två nya fönster, så dom bjöd på varmrökt lax och fika... SÅ gott!  Kent och Melvin har även lärt känna varann lite bättre och Melvin hade kanonroligt hos dom när mamma och pappa var ute och gjorde nytta. Till saken hör att för en månad sen grät Melvin varje gång Kent började prata med honom, så Kent är väldigt nöjd :)

Vi har även beställt nya markiser i helgen, hoppas verkligen att det kommer bli snyggt. Dom som sitter här nu vågar man ju knappt kolla på. Så det känns skönt att få nya!

Mamma har varit här idag, tagit Melvin lite. Medans jag har städat och tvättat bilen! Tänka sig, jag trodde aldrig att jag skulle orka ta tag i det :) Men nu och den vårfin. Nu ska bara en annan också bli det. Träna massor... Och färga håret måste jag göra, ser inte klok ut. Men jag har faktiskt inte råd med det denna månaden, så det får bli nästa. 

Och ikväll ska jag och Frida skriva in oss på gymmet i Vägga, fri tillgång till simmet med. Det ska faktiskt bli roligt, speciellt när man har någon att träna med. Så att man kan heja på varandra.

 Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen blir det till att skala potatis och göra köttförslimpa. Melvins favorit :)

                    

Lite bilder från helgen.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej vännen! Allt bra? Såg att ni beställt markiser, fick ett riktigt bra pris på våra så det blir nog några här med. Vi ska träffas hos mig på onsdag nästa vecka med föräldragruppen. Kan du eller jobbar du? Plugga? Vad pluggar du för något?

Ha det!

2009-04-07 @ 19:56:05
URL: http://minaminis.bloggagratis.se
Postat av: Maliiin

Så söt han är den lille :)

2009-04-19 @ 18:32:49
URL: http://sillybarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0