Hu...!

Jag trotsade regnet idag och tog på mig och lilleman, han har ju det bra som kan ligga ombonat i vagnen med filtar, regnskydd och hela köret. Men en annan, ja man får helt enkelt acceptera att man inte är någon bebis :) Hur som hekst, mitt mål var att luka mitt trädgårdsland och så fick det bli. Det var helt igenväxt men nu är det fint igen, är faktiskt stolt över mig själv, det får man vara ibland. Så nu sitter man här och fryser, har precis ätit lunch och Melvin sover fortfarande i sin vagn (3 timmar nu!). Jag avnjuter en kopp kaffe och en bit Daim (bara för att bli pigg igen) :)

Ska snart börja på middagen, idag är det sista dagen på jobbet för Robert. Sen ska han vara pappaledig, fast bara någon vecka. Men han är så glad för det och det känns skönt. Jag tror att dom kommer få det himla mysigt tillsammans. Och är han riktigt duktig kanske han till och med får en present. (Fast bara kanske, för hur ofta får jag en present om jag har varit duktig? Haha..)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0