Desperate housewives vs. hockey

Har gått och längtat efter D.H hela dagen, det är ju liksom tisdag. Och på tisdagar är D.H ett måste. Klockan nio när jag ska bänka mig framför tv:n sitter Robert där med ett hånflin. "Det är hockey på femman" Jaha??! Förbannat skit, kunde ingen förvanat mig?! Sånt här gillar inte jag, det är det värsta som finns. Hockey fanns ju inte med i min planering.

Vi åkte i alla fall in till gymmet idag, på lördag ska vi in och träna och få en instruktör. Perfekt. Nu ska vi minsan ta tag i detta. När vi kom hem gick jag & Frida en snabb, lång promenad. Utan barn, utan krav och utan barnvagnar. Bara vi.. Det kändes verkligen härligt att få kämpa lite, så det gör vi om imorgonkväll. 

Sitter och lägger ut lite grejer på tradera, min gaderob är full av skit jag inte använder. Det är bara irriterande att öppna gaderoben och bara ser kläder man inte vill använda. Så nu ska dom bort! Sen vad jag får för det spelar ingen större roll.


Förresten, jag har glömt att min lille gosse har börjat säga mamma och pappa. Det låter helt underbart! Ååh, jag blir galen :) Ibland vill man bara gosa sönder de små liven... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0